Underbar dag!!!

Ja, vilken otroligt underbar dag!!!! Vi har varit ute HELA dagen...

Cilia har för första gången fått krypa runt i snön! Hon tyckte det var superroligt!!! Jag menar, hur skoj kan det va att sitta nerbäddad i en vagn hela tiden och bara få titta på storebror och storasyster... nu lär hon väl aldrig godta att sitta i vagnen igen förstår jag ;-)

Sen blev vi ju bara tvugna att grilla korv!!!

Magnus skottade fram grillen vid mormor och morfar...




Cilia fick korvbröd... hon ser inte så nöjd ut på bilden men det va hon :-) hehe

Dessa fick jag av Magnus pappa när han va till oss i veckan...

SUPERFINA handledsvärmare!!!!! Jag gillar dom skarpt :-D Synd att jag inte va hemma och kunde tacka honom direkt...

Idag har Magnus lekt frisör igen... ingen som blev klippt dock, men Cilia, Ciara och Casper blev punkare...

Den enda jag lyckades fånga på bild va Ciara hehe... Frågade Casper om vi inte skulle klippa honom lite oxå, men det ville han inte... Cilia har ju inte så mycket hår att frissera men Magnus lyckades få ihop en toffs i alla fall :-)

Vi fick besök en sväng mitt på dagen oxå. Micke, Katina, Antony, Alexander och Alisia kom förbi. Det var jätte roligt! Barnen lekte som bara den! Synd bara att det blir så sällan man träffas.... Men det är väl så... man har så fullt upp med allt att man inte hinner med nåt!

Nu har jag ju jobbat en hel vecka också! Jag e så himla glad att jag är tillbaka på jobbet!!! En väldigt positiv sak är att jag njuter mycket, mycket mer när jag är hemma nu! Idag har jag fått mer gjort på två timmar än jag fick på en hel vecka när jag bara gick hemma. Det bådar gott... eller hur ;-) Finns ju en hel del att göra om man säger så.....

Nej, nu tror jag att jag gjort nog för idag och tar kvällen...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0