Torsdagsmys

Vad härligt det är att komma hem efter en dag på jobbet till glada barn som bara vill kramas :-D!!!

På jobbet har jag fullt upp med att "styra upp" MASSOR med saker, men styra upp känns fel att säga, för det låter som att de som varit innan mig gjort något fel... och det har de INTE gjort. Det handlar mer om saker som jag hade hand om som ingen riktigt tagit tag i. Men nu så... ska det bli ordning och reda!!!
Eftersom jag e webbredaktör för Tekniska förvaltningen, har jag en hel del saker att ordna upp på webben också... det ser jag verkligen fram emot! Tycker det är superroligt att greja med sånt!

När jag kom hem idag gjorde vi pannkakstårta. Det var faktiskt Magnus som va sugen på det, och barnen tyckte ju inte direkt att det var en dålig idé ;-)... SUPER GOTT var det!!!!!

Sen blev det lite lek och bus, och sen hade vi torsdagsmys...

Mmmmmmummmms!!!!!!!

Sen blev det riktigt kladdigt...

Grädde blandat med chokladsås ;-) En riktig hit!
Visst får man väl ha torsdagsmys också.... inte bara fredagsmys :-D.

Nu har jag uppdaterat mig oxå... kikat runt lite på FB... hehe...

Nej, nu blir det sängen. Förstår inte att klockan går så himla snabbt så fort barnen somnat!!! Föresten så somnade jag när jag la barnen också.... däckade bredvid Ciara i hennes säng... såååå mysigt såååå :-)

Tack för idag!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0