Ska man hitta på idag då tro...

Ja... just nu sitter jag och barnen vid köksbordet. Casper leker med en skoter och Ciara klipper... Cilia kryper runt på golvet och utforskar allt hon kan ;-). Barnen ville gå upp på sitt rum och leka, men Magnus har sovmorgon så jag vill inte släppa upp vilddjuren än... tänkte vänta till 10 i alla fall, och det är den ju nu ser jag..... perfekt ;-)

Vet inte riktigt vad som händer idag... Men när det är sånt här väder finns det inte så många alternativ ;-)

Skulle åka till Malin & c/o´s stuga igår och platta till lite snö med skotern tills dom kommer upp tänkte jag. Så dom kommer upp för backen och in till dasset.... Men det va så kallt så snön blev aldrig lös under dagen, så jag hoppas att solen värmer på lite idag så jag åka idag istället...

Nu har jag släppt upp dom....  ska ta mig lite mer kaffe och se om Cilia vill sova en stund.

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Mika

Tack så jättemycket! :D

2010-03-14 @ 13:48:27
URL: http://nathifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0