Sängbygge

Ja, idag har Magnus börjat bygga på barnens sängar. Det kommer bli sååå himla bra!!!! Så här har det sett ut under dagen...

Första reglarna på plats...


... "och han funderade och han funderade"....


Alla reglar på plats!!!


Testning så madrassen passade... MYCKET populärt kan jag lova :-D. Barnen fick till och med fika där ;-)

I morgon ska vi såga till och sätta på "framsidorna"... sen blir det lite målning innan dom kan "flytta in" :-)

Idag har Cilia fått sin födelsedagspresent, lite i förskott... men vi kunde inte vänta ;-)

VÄRLDENS snyggaste "lära-gå-vagn" om ni frågar mig!!! :-D Och gissa om hon blev glad!!!!


Hon tog tag i den och traskade iväg på en gång hahaha, sen gick hon fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka mellan köket och hallen, vet inte hur länge.... :-D Sååååå roligt!!!!!

Ibland brukar barnen få välja på lördagsgodis eller en leksak... men då måste dom oxå kasta eller i alla fall lägga undan en "gamal". Idag blev en sån dag. Casper valde (inte helt oväntat) en skoter.... direkt....!!! Ciara däremot har ju inga sånna favoritsaker, så som Casper har... hon gick länge runt och tittade och velade... tillslut valde hon följande...

Ett bokmärkesalbum och bokmärken! Tyckte det var bra att det inte blev en "sak" bara för att det skulle va en sak... Så i dag har vi pysslat med bokmärken och satt in i hennes album. Hon visade stolt pappa och mormor när hon var klar :-).
Jag får väl ta in mina gamla bokmärken nån dag och visa barnen... ja... jag har dom kvar... ;-)

Nu blir det chips och dipp.... ska bli såååå gott!!!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Guuuud vilken fin vagn! :D Nu går hon snart själv! Sängarna blir nog superbra också!

2010-03-28 @ 21:22:21
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0