Grattis MOA och Nyklippt Ciara...

Ja, idag säger vi GRATTIS till världens bästa MOA!!!! 5 år fyller hon!!!! Dom börjar bli så stora våra små godingar ;-). Casper skulle ringa henne, men det blev så sent.... Vi får ringa i morgon istället :-)

Idag när jag var på jobbet fick jag ett meddelande att jag skulle gå in på FB (Facebook) från Magnus.
Det är bra att han har tagit över mitt FB-beroende nu när jag inte kan va inne på dagarna... brukar kika in en sväng på lunchen, EFTER att jag stämplat ut, så att ingen kan komma och säga att jag e inne på arbetstid ;-)
I alla fall... det här hittade jag...

En nyklippt Ciara :-D hahaha... hon hade sagt "pappa, klipp meja"

"När katten e borta..." Nej då... jag tyckte det var SUPER bra att han klippte henne!!! Nu kanske hennes hår börjar växa oxå ;-) Det gjorde det på Casper vet jag! Som ogräs! Ciara har så lite och tunt hår så det kan hon behöva ;-) Mamma vill ju kunna göra hästsvansar ;-) hehe

Idag kom Casper hem igen från en natt i Borlänge! Han va så himla stolt över att han åkt rälsbuss, han hade varit JÄTTE duktig :-D !!! Och så var han så himla glad över att fått leka med Texas och Hampus!!! Tänk vad skönt när dom blir lite äldre och kan åka till varandra själva! Helt underbart!

Jag skippde yogan idag... hämtade Casper, Emma och mormor på stationen precis när det var och så känner jag mig inte 100 än, har fortfarande jätte ont i nacken, så jag ville inte riskera att bli sämre... Siktar in mig på att va med nästa vecka istället.

Nu sitter jag under filten i pyamas och har druckit te och ätit skorpor... mmmm.... hade glömt bort hur gott det är med skorpor med smör och ost.... attans oxå att jag skulle komma på det igen ;-).

Nej, nu blir det strax sängen så att jag orkar upp i morgon... var nära att försova mig i morse.... hm....

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Solan

Har haft en mycket trevlig stund här på din blogg Titti.Var ett tag sen jag var in här och jippiii här fanns mycket att läsa,trevligt.Är så glad för din skull att du får jobba å komma ut bland folk och får var Titti åxå och inte bara mamma.Hoppas du ändå hinner blogga OFTA.

KRAMEN!!

2010-03-04 @ 10:08:05
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se
Postat av: Lise-Lotte

Hej Titti Vilka himla goa ungar du har! Det är så roligt att läsa om er. Synd bara att vi träffas så sällan. Det är så roligt också att se att du tycker om ditt jobb så mycket...Kramar från moster Tutti

2010-03-04 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0