Måleri- Målera...

Igår kväll fick Ciara feber... hon har haft lite feber under dagen oxå, men nu ikväll hade den gått ner. Det är väl klart att vi ska bli sjuka nu till påsk när vi får så mycket påhälsning....
Ja, jag hoppas verkligen att det stannar med Ciara och att hon blir frisk snart...

Igår byggde Magnus klart koj-sängarna :-D!!! Så igår kväll spacklade jag!!!
I kväll har vi grundmålat allt och i morgon ska vi börja måla "på riktigt". Det kommer bli sååå himla bra :-D !!!!!

Jag ska lägga upp lite bilder i morgon tänkte jag, orkar inte idag...

Nej, nu blir det sängen. Har varit på webbredaktörsutbildning hela eftermiddagen, och i morgon blir det information inför en kurs jag ska gå på jobbet- Mera Värdskap heter den, hela förmiddagen...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Ååå nej inte sjuka nu!! Jag e livrädd att Hampus ska bli sjuk igen... Spänande med ny säng.. Vem e det som ska få den? Kram kram!!!

2010-03-30 @ 06:48:32
URL: http://indralisa.blogg.se/
Postat av: kryck

Väntar med spänning på resultatet!

Krya på er!

2010-03-30 @ 16:20:50
Postat av: Karro

Å va roligt att snart få se resultatet på sängarna!!!

2010-03-30 @ 21:25:52
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0