I´m back...

Ja, igår var första dagen på jobbet!!!! Äntligen!!!! Det kändes så himla bra att va tillbaka!!!! Tänk att man kan sakna sitt jobb så mycket! Men det är klart, det blir väl så när man har ett jobb som man verkligen tycker om, och när man inte har jobbat på länge!!!
Ännu roligare var alla "välkommen tillbaka-hälsningar" och alla "vi har saknat dig" :-D Det värmer ett slitet mamma-hjärta att höra att man varit saknad och att folk tycker det är roligt att man är tillbaka :-D !!!!
Och ÄNNU roligare var det att komma hem till barnen som fått sakna mamma under dagen och blev jätte glada över att jag kom hem :-D! Kan just nu inte se nåt negativt alls med att ha börjat jobba faktiskt!

Igår när jag kom hem lagade vi mat och åt, sen var det som att nån tryckt på off-knappen. Jag mådde så himla illa, hade jätte ont i huvet och i nacken, satt med mammas vetekudde hela kvällen. Eller ja... tills jag somnade på soffan vid sju när Magnus va uppe och la barnen.... mådde verkligen pyton... var helt söker på att jag åkt på magsjuka. Gick och la mig vid nio, somnade på en gång och sov som en stock hela natten!
Idag är jag som vanligt igen, förutom nacken...

Idag har vi skickat en överlycklig Casper på rälsbussen, tillsammans med Emma och mormor, till Borlänge!!! Dom ska sova över hos Lisa en natt och shoppa i morgon, Casper fick följa med och leka med Texas!!! Vilken lycka säger jag bara :-D !!!

Nej, nu ska jag nog värma på vetekudden och gå och lägga mig.
Jag tar med mig Ciaras talesätt efter maten idag "Tack fö maten den va go, mitt i maten sto en ko-jävel".... tror ni jag kunde hålla mig för skratt eller.... NEJ!!!! Hon e SÅÅÅ rolig!!! Och sen Casper åkte har munnen gått på henne i ett! Hon har nog inte varit tyst en enda minut! Men nu sover hon, snart börjar hon väl prata i sömnen ;-)

Gnatt på er!
Och ha en riktigt bra dag i morgon!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahhahah va rolign hon är :D

2010-03-03 @ 11:00:43
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Systeryster=)

Hahahah!! ja jag hade oxå garvat ihjäl mig!!!! Grabbarna har haft det super roligt!! Kram på er!!

2010-03-03 @ 19:18:02
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0