Hur roligt kan man ha i en vattenpöl egentligen???

Svar.... Helt sjukt jätte roligt!!!!



Ja, i den här vattenpölen har Casper och Ciara lekt i säkert en timme idag. Kastat stenar... hoppat... sprungit... åkt bob... kladdat... ja, "you name it". Tänk att en så simpel sak som en vattenpöl kan roa dessa vilddjur så länge!!! Är helt fascinerad!!!

Den här veckan har varit riktigt rörig. Har haft nåt inbokat på jobbet VARJE dag, och efter jobbet har det oxå varit nåt var och varannan dag... Är ju inte van att ha saker inbokade så här! Blir alldeles yr av det... Men det är väl bara att vänja sig antar jag :-) Det har inte på nåt sätt varit tråkiga saker... bara blivit lite mycket känner jag... och därför njuter jag lite extra mycket av att det är fredag :-)

Idag har jag faktiskt unnat mig nåt som jag inte gjort på över ett år.... jag har varit och klippt mig!!! Klippte mig innan vi fick Cilia och hon fyller snart ett!!! Kände att det VERKLIGEN var dags nu... Visste en frisör som brukar ha drop-in, så efter att ha slängt i mig lunchen på en kvart rusade jag dit och fick komma in direkt :-D. Hon tog av en deci slitet rufs, så nu börjar det se ut som ett hår igen och inte bara svinto ;-)
Jag gav mig själv ett val faktiskt... klippa mig eller köpa vår-jacka, och det är ju inte riktigt vår än, så jackan får vänta till nästa månad eller lite till...

Jag måste säga att jag är riktigt imponerad av Magnus! Han e en MYCKET bättre "hemmaman" än jag nånsin kommer bli hemmafru!!! Han e grym! Här om dagen när jag kom hem hade han gjort ren ugnen! Han har oftast maten klar när jag kommer hem från jobbet... Den här veckan har han oxå ritat på en "koj-säng" till Casper och Ciara, och idag var han och köpte byggmaterial till den så i morgon börjar bygget :-D Det kommer bli så himla bra!!! Vi har ju inte riktigt fått till det i deras rum... möblerar och flyttar om men jag blir aldrig riktigt nöjd... men nu så, tror jag nog att....

Här kommer några till bilder från dagen... mammas godingar ♥




Nu blir det en till kaffe-bailyes för mig.... NIIICE...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0