Får man gå och lägga sig nu...

Ja... känner mig riktigt trötter... Helgen har gått sååå himla fort! Har knappt hunnit känna att jag varit ledig!
Igår var vi ju ute hela dagen och som jag trodde blev det en innedag idag... vilket betyder att jag faktiskt, för en gångs skull, har fått nåt gjort här hemma :-D *Yeeyh*!!!
Säger bara Tusen tack till Emma och Victor som har varit ute med barnen på eftermiddagen!!! Fick så mycket gjort!!! Det är köket som har fått sig en omgång, det är inte klart, men på god väg i alla fall... flyttat om i lite köksskåp har jag oxå gjort, och tvättat 4 (!!!) maskiner, bäddat rent i sängarna... och nu i kväll gjorde jag en köttfärspaj på lite rester... sååå gott blev det!!!
Så i kväll sitter jag i soffan med gott samvete kan jag lova ;-)

Måste bara dela med mig av lite Ciara-bus

En ny-tatuerad Cilia.... Himla tur att det inte va en "sprit-penna" hon hittade...

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen raka spåret ner i sängen!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ååh, hon är väl nått hon :P

2010-03-21 @ 23:31:32
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0