DEN E ROSA!!!!!

Idag har jag äntligen varit på jobbet igen :-D! Hade webb-möte på förmiddagen och fick tjuvkika lite på kommunens nya webbplats... designverktyget verkar superbra!!! Ska bli roligt att jobba i :-D.

Igår va jag så himla trött, vi gick och la oss typ halv tio! Jag däckade så fort jag la ner huvudet på kudden... så himla skönt! Varför går jag inte och lägger mig tidigare på kvällarna för!?!? När jag egentligen är halvdöd??? Jag e väl för nyfiken och måste kolla runt här antar jag ;-)

Idag har barnen varit på dagis igen, ÄNTLIGEN!!! Som dom har längtat!!! När Magnus hämtat dom åkte dom till farmor och var där tills jag slutade. Casper blev kvar, han skulle sova där...

Emma och Victor har varit här hela kvällen, supermysigt!!! Vi har ätit tacos och bara tagit det lugnt. Så himla skönt! När Victor kom från Karlstad hade han en present till Emma... "Ssss........ E det rätt kartong????" var Emmas första kommentar..... När hon öppnade kartongen lät det "ÅÅÅÅÅ den e ROSA!!!!!"

En sån här fick hon!!! VILL OXÅ HA JU!!!! Super fin!!!!!!!!!!
Nu sitter vi mest och leker med hennes nya lilla älskling ;-).

Ciara och Cilia somnade jätte snabbt ikväll, båda två... så skönt!!! Hoppas dom sover hela natten nu oxå ;-)

Nu ska vi slappa i soffan en stund, innan det blir sängen....

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0