Demons and Angels

Jag har hittat ett nytt märke på hudvård på apoteket (eller Kronans Droghandel som det heter här numera).
Det heter Demons and Angels, så här der det ut...

Jag har än så länge bara hunnit prova lipp-glosset och det tycker jag jätte mycket om.
Har letat efter en ansikts-skrubb och det har dom, så snart kommer jag även att prova den. På deras hemsida står det att produkten är för "ung hud"... Vad innebär det? Känns väl inte direkt som att min hud är så ung, eller?
Jaja, jag ska då testa i alla fall, får se hur det verkar.

Idag var det seg-sövda barn... URDRYGT är det... och Ciara som bara trissar upp Cilia hela tiden så att hon inte kan somna... en STOR nackdel med att dom delar rum... men men, det blir väl bättre... kanske... tänk om det blir värre....
Magnus har ritat på sängar till barnen... "koj-sängar" eller vad man ska kalla det. Kommer nog bli superbra tror jag!

Nej, nu ska jag ta mig lite kaffe. Känns inte som att det blir så mycket gjort ikväll....

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0