Tänk...

... att det kan va så underbart härligt med lite sol!!! Har gått i bikini sen jag kom hem! Fantastiskt!
Och barnen somnar ju som stockar (nästan i alla fall) när dom är ute hela dagarna! Skönt...

Är lite kluven till att det inte blir nåt Stockholm den här midsommaren... vad ska vi göra nu då? Dom sista 5 åren har vi varit hos Malin & c/o på midsommar och firat ute hos hennes föräldrar. Helt underbart! Hade såå gärna velat åka i år igen men, men...

Och nu ser det ut som att det fanns nån mening med det också, för idag ringde ägaren till tiken som Mario ska paras med, och hon har börjat löpa så dom kommer på söndag :-D!!! Från Skelefteå!!! Ingen liten tripp direkt! Så ja... det finns en mening med allt!
MEN eftersom jag behöver min storstadsdos så får jag lösa det på nåt annat sätt... har inte riktigt kommit på hur än, men det gör jag nog snart ;-)

Magnus och Victor är hos Bodin, och jag sitter mest och zappar runt och letar efter nåt bra att se på, på tv´n... Hittar inget dock... Men jag har en kall öl i handen så det är ganska ok i alla fall ;-)

Ska nog dricka ur min öl och gå och lägga mig. Räknar med att det blir jag som får gå upp med barnen i morgon bitti... om jag känner Magnus rätt kommer han inte att vara allt för pigg ;-)

Är lite sugen på att prova Magnus I-phone... han använder den inte just nu så jag kanska ska lägga mig och pilla lite på den :-D Det enda som inte är bra är att det är sämre kamera än i min telefon och jag tar ju ganska mycket bilder så... ja, vi får se...

Ha nu en RIKTIGT SKÖN MIDSOMMAR!!!

Kram på er!

//Tite

Kommentarer
Postat av: kristin moberg

Ha en härlig midsommar på er allihopa

2010-06-25 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0