"Sommer is coming"

Så sjöng Casper och hans kompisar på sommarfesten, och jag tror faktiskt att det stämmer! Vilken helt underbar helg!!! Har varit ute hela dagarna!

Vi har sorg här hemma... i morse dog den lilla pippin, men det var ju ganska väntat, men endå... Det första Ciara sa i morse när hon vaknade var att "Idag kommer pippin dö", och mycket riktigt, typ 1,5 timme senare dog den :-( . Men hon sa att hon trodde att den flugit till sin mamma, så så fick det bli.

Sista bilden... Mario tyckte den var väldigt intressant.

Vi har grillat hela helgen, och pysslat och haft oss. Ciara tvättar rent en soffa (och Cilia plaskar i vattnet) och Staketet, nu ska inga behöva ramla ner där...


Vill ni se min morgonfrill ;-)

Blir lika chockad varje morgon när jag tittar mig i spegeln :-D hahaha!

Cilia håller på och lär sig flirta... hon e såååå söt :-D


Just nu sitter jag ute på altanen med en kall öl... såå härligt!
Har varit upp till Fors på "Bya-loppis" idag! Vilken grej! Det var hur kul som helst! Fick ihop 8.500 steg så det blev en liten promenad... gjorde lite klädfynf till barnen, och lite småsaker...

Tycker att det börjar lukta kaffe, tror Magnus och Victor har fixat det... Det om just ut ett fat med jordgubbar och en skål med smält choklad ;-) MMMMUMMA...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Hahaha ååååh! Snyggaste frillen! Nej men jag blir lika förvånad varje gång jag ser en bild med kort hår, undra hur jag kommer reagera när jag träffar dig! Du passar verkligen superbra i det korta håret! Mysiga bilder också :) Puss och kram

2010-06-06 @ 17:21:16
Postat av: Systeryster=)

HAhahahahah men hur du ser ut!!! Blir inte Magnus rädd när han ser dig på morgonen ;) Tänk vad dom vet dom där barnen...

Staketet verkade ialla fall super!!!

Puss å kram!!!

2010-06-06 @ 19:03:43
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0