Sommarfest på Kvarnen

I kväll har vi varit på Sommarfest på Ciaras dagis Kvarnen. Det var den sista det blir där eftersom det dagiset stänger nu. Vi hade jätte tur med vädret och det var verkligen supertrevligt!



Ciara och hennes kompisar sjunger för alla. Jätte duktiga var dom :-D


Sen bjöds det på korv med bröd, saft, kaffe, glass och tårta. Mycket populärt kan jag lova!
Cilia ville helst bara gå runt med sitt glas.

Casper körde bil med Gabriel och Jens. Dom går på Caspers dagis och har syskon på Ciaras dagis.

Här har vi alla fröknar; Karolina, Lena K, Jenny, Lena L och Irene. Dom hade verkligen gjort det superbra!
Och tänk vilken tur att det var så fint väder!!! Det som har regnat hur länge som helst! Mycket bra timing ;-)

Vi hade samlat, och jag och  Anna hade ordnat presenter till fröknarna. Dom fick var sitt sånt här...

Halsband från Ängla Smycken här i Malung med en bricka på, som dom får välja själva vad dom vill ha instansat. Det var en väldigt lyckad present.

Nu lite annat...

Tänk att våra barn tycker det är så roligt att gunga!

Och så klart har vi inget bra träd att hänga nån gunga i... naturligtvis... får bygga en egen gungställning tror jag.


Hade inga bra bilder att lägga in på Matilda sist, men här har vi henne. Stora tjejen har hon blivit!
Och Cilia tyckte det var jätte skoj att skjutsa runt henne i gåstolen vill jag lova ;-)

Igår kväll monterade jag och Magnus studsmattan till barnen.
Det blev när barnen hade somnat, så vi kom inte in förren klockan var halv tolv!
Men idag har dom haft att göra ;-) och i morgon, och i övermorgon, och i... ;-)

Nu blir det sängen, i morgon ska vi ut på busstur med "Företagens vänner" igen. Sista gången vi träffas tror jag minsann, i den gruppen alltså. Människorna träffar jag ju varje dag på jobbet ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0