Jo, det är nog mitt fel...

... att det regnar alltså. Eftersom det "börjar regna om man dödar en spindel"...
Ja, spindlar är det VÄRSTA jag vet, så från och med nu får ni skylla på mig om det börjar regna för då är det garanterat mitt fel.

Idag har jag...



Som ni ser var det inte så populärt ;-) Men han var JÄTTE duktig. Stod helt still hela tiden.
Fick ett tips på jobbet om att man skulle lägga en bilmatta i badkaret så han inte skulle halka, sagt och gjort. Det funkade superbra!
Så nu har jag en nybadad, inte allt för glad Mario här hemma :-) hehe...

Cilia har fortfarande lite feber, hoppas hon är bättre i morgon. Men det verkar som att hon har ont i halsen också. Mamma sa att det gick halsfluss, hoppas inte det är det hon har... Det visar sig snart om inte febern går ner.

Idag har vi röjt på barnens rum.
Två flyttkartonger med leksaker och två påsar med trasiga åkte ut. Nya mattor åkte på som Magnus fixat.
Skönt att få undan lite.

Nu är det min tur att ta tag i alla barnens kläder. Victor kom men IKEA leveransen idag. 10 flyttkartonger, en badkarsmatta och ett badrums-set med tandborsthållare mm. Supersnällt att han fixade det åt oss!!!
I alla fall är min tanke att jag ska sortera upp ALLA barnens kläder i storleksordning i kartongerna och sedan plocka tillbaka det som ska använda och ställa undan resten. Just nu är det totalt kaos bland barnkläderna kan jag lova.
Måste bara hitta tiden att hinna göra det. Hinns inte den här heögen, men kanske hinner börja lite i morgon kväll när vi kommer hem från Myckelberget.

Om det inte händer nåt väldigt akut så kommer Casper att följa mormor till Borlänge i morgon. Han har pratat om det sen i tisdags och längtar verkligen :-) Skoj skoj... så får kusinerna leka lite "ifred".

Nu längtar vi efter sånna här dagar igen...



Men just nu känns det som att dom är väldigt långt borta... det spöregnar och har gjort det så gott som hela dagen... men men... är det svensk sommar så är det.

Nu blir det duschen sen sängen. Frukost hos farmor med farbror Micke med familj står först på schemat i morgon bitti :-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0