Ååå vill oxå...

Idag har Magnus, farmor och barnen varit till Nissången och badat och haft picknick!!!! JAG VILL JU OXÅ VA MED!!!! :-( Orättvist är vad det är...
Alla barnen hade badat! Riktigt varmt i vattnet sa MAgnus att det var, och då är det varmt.
Om Casper badade på simträningen....? Icke! Blötte inte ens tårna. Så var det med det. Men han hinner väl... det är ju några gånger kvar ;-).

Magnus har sovit hela kvällen, gick och la sig typ halv sex och kom ner för en timme sen kanske. Det är jobbigt att va hemma-pappa, och det är det. Det vet jag! Väldigt "nyttigt" om ni frågar mig det här med att dela på föräldradagarna och va hemma. Man förstår varandra, hur dagen har varit. För jobbigt är det, det kan ingen säga nåt om. Men han är en mycket bra hemma-pappa kan jag lova, mycket bättre än jag är hemma-mamma.

Nu blir det slöa i soffan ett tag...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0