Yes!

Nu är det klart att och när jag ska börja jobba!!! Kommer att börja den 1 mars!!! Åh vad roligt det ska bli!!! Riktigt längtar till det!
Jag kommer att jobba 100% och Magnus kommer att vara pappaledig 100%. Kanske jobba lite extra under helgerna om det behövs. Och det vore ju perfekt... extra pengar e aldrig fel ;-)

I kväll är det yoga igen, ser fram emot mitt "tifrö".... den här veckan blir det nog två "tifrön" hehe, Lena ska ha ljusparty på torsdag, så dit hade jag oxå tänkt gå.
Sen på fredag åker jag och barnen till systeryster Lisa i Borlänge och stannar till på söndag. Det ska superskoj att få busa med Texas och Hampus! Och så får vi ju träffa deras "nya familjemedlem" Nova! Henne har vi inte ens sett än, bara på kort ;-)...

Ha dé så länge!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va kul :-) skönt att börja komma igång igen :-) Skönt att magnus får testa på "Hemmafru jobbet" haha

Har dom skaffat en hund:)?

2010-01-27 @ 13:40:31
Postat av: Anna

De var jag :-)

2010-01-27 @ 13:40:50
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Titti

Nej, en katt :-D.

Ja, tror faktiskt att han oxå tycker det ska bli lite skönt att få slippa jobbet ett tag, frågan e hur länge när han märker hur det e att va själv hemma hela dagarna med barnen ;-) hehe

2010-01-27 @ 23:20:02
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0