Skridskor, Yoga och HC

Idag har vi varit på bandyplan och åkt skridskor, Emma och Victor var också med, och farmor som såg efter Cilia. Det var såååå roligt!!! Både Casper och Ciara åkte och tyckte det var superskoj! Casper utan nåt stöd hela tiden, förutom sin hockeyklubba då som han fick i julklapp av Emma och Victor :-D då. Ciara åkte med stöd-bågarna och med oss så klart ;-). Hoppas det fortsätter va "varmt" så man kan åka dit fler dar :-D... Superskoj att göra nåt tillsammans HELA familjen....



Jag har bestämt mig för att börja på Yoga, det ska bli jätte roligt!!! Ser verkligen fram mot det! På onsdag kör dom igång, på VGK, så jag kan ju verkligen inte skylla på att det är långt ;-) nästan kryp-avstånd ju hehe... Ska bli så himla skönt att GÖRA NÅT!!! Och komma hemifrån lite... känns som att jag verkligen behöver det...
När jag fyllde år fick jag presentkort på en helkroppsmassage av Malin m fam. så i onsdags var jag till Anitta i Yttermalung.... det var HELT UNDERBART!!!!! 90 minuter BARA för mig själv!!!! Fattar inte varför man inte unnar sig sånt oftare!!! Kan i alla fall varm rekomendera henne!

Idag satt jag och lyssnade på Dead By April, dom e sååå himla bra! Då kom jag på att jag skulle gå in och kolla HC´s hemsida, och gissa vad jag såg.... Dom ska spela där 26:e februari!!!!! Lutar åt att det blir ett besök dit ;-) Har inte varit på HC sen jag slutade jobba i Sälen... alltså typ 10 år sen (MEEEEN GUUUD!!! Är det sååå himla länge sen!!!!! Konstigt att jag inte blivit en dag äldre då... hm... ;-) ).

Nu ska vi nog se film... eller spela lite spel.... Magnus och Victor blev godissugna så dom åkte ner och skulle hansla lite...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg ju :-)

2010-01-18 @ 22:15:11
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Systeryster=)

Åååå va duktiga dom e!!! Å Ciara oxå!!! Va roligt =) Super bra med yoga! Kram på er!!!

2010-01-19 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0