Dom e nästan sötast när dom sover ;-)

Ja, ibland känns det faktiskt så... vet att det låter elakt, men så är det!
När det går på i 190 från morgon till kväll VARJE DAG så känner i alla fall jag så... sen får folk säga vad dom vill :-)

"En skâ aller planer nana" så säger min kära far "man ska aldrig planera något". Nej, jag brukar faktiskt inte planera så mycket, men just den här veckan hade jag gjort det... visste precis vad vi skulle göra... trodde jag...
I onsdags var jag på yoga, det var inplanerat, sen sprack allt.... kvällen tillbringade jag med att försöka få tre hyperaktiva barn att sova... vilket inte var det lättaste... Jag hade så klart hoppats på att Magnus hade lagt barnen till när jag kom hem från yogan, vid åtta tiden, men men.... Han höll på att lägga dom, men det slutade med att han gick och la sig och somnade på soffan (där han sov hela natten) och jag fick lägga barnen som inte somnade förren vid elva! Fy vad irriterad jag va!!!
På torsdagen skulle jag på ljusparty men det blev inställt, gick in till grannen och solade istället... inte helt fel det heller hehe...
Idag skulle vi åkt till systeryster Lisa och hennes familj i Borlänge och stannat till söndag, men Hampus fick magsjuka, så då ville vi så klart inte åka... Hoppas att resten av familjen klarar sig... inge skoj med magsjuka...
Som sagt, "En skâ aller planer nana"...
MEN eftersom vi inte åkte till Borlänge idag så har vi istället varit till Lena, Natalie och Jasmine och lekt HELA eftermiddagen! Tyvärr blir det inte att vi e dit så ofta, tycker i och för sig att vi aldrig e nån stans, men det var i alla fall jätte mysigt. Barnen lekte sååå himla bra!!! Vi åkte dit vid halv tre och kom inte hem förren klockan va halv sju tror jag... :-D Super skoj!!!

Nu sover alla barnen i alla fall, jag höll själv på att soman när jag la Cilia... såååå himla trött!!! Ska ta en tidig kväll tänkte jag... måste försöka få ihop lite energi så att jag orkar fixa och dona på barnens rum i morgon tänkte jag! Blir väl lite svårt med tre små hjälpredor men men... det löser sig på nåt sätt :-D

Ha dé!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart du får säga så..De e så himla skönt haha...

Man måste få sin egna tid oxå.. Typiskt karlar hahaha

Kramar

2010-01-29 @ 21:25:22
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Solan

Stackars Magnus....han e ju kar!!!! Natta TRE barn?????? :)

Mins att de va sååå skönt när barnen somnat å man fick rå om sej själv så de e inget du behöver skämmas för att du känner så... Kramen

2010-01-30 @ 00:27:46
Postat av: Systeryster=)

=D Vet precis vad du menar=) Synd att Hampus blev sjuk.. Men jag tror att vi andra e gröna nu, peppar peppar.. Hoppas att alla tänkt vara friska när vi ska upp ialla fall=) Kram kram!!!!

2010-02-01 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0