Trollunge... JA!

dsc04362 (MMS)

Tror jag ska låsa in varenda penna i hela huset! Nu är det Ciara och soffan som blivit fina... Casper hade oxå mustasch men den fick han bort själv. Det blev inget lusse idag. -20 i morse och supertrötta barn. Cilia vaknade till och från hela natten. Egentligen tror jag mest det är jag själv som tycker det är tråkigast att dom inte kunde va med. Men det hör ju liksom till!!! Cilia och Ciara ska ha "eget" lusse på måndag, så jag hoppas att dom i alla fall kan va med där. På söndag är det meningen att vi ska på VGK och lussa. Förra året var vi sjuka så vi kunde inte vara med, och nu är det samma visa igen. Ja, det är inte så mycket att göra åt, nåt år lär vi väl förhoppningsvis vara friska. I eftermiddag har vi kramat om och sagt hej då till mormor & morfar. En spännande resa dom ska ut på! Hoppas vi får höra av dom nåt under resans gång! Nu blir det Bolibompa, sen läggdags för vildingarna. Ingen av dom andra har fått feber än i alla fall... men Cilia har fortfarande. Senare ikväll sitter jag bänkad framför IDOL-finalen!!! Undra vem som vinner... Ha dé! //Tite


Kommentarer
Postat av: Emma

HAhhah! Men åh, ja det är nog dags att sätta hänglås på pennorna :P

2010-12-11 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0