Shopping

Ja, det blev lite shopping tillslut. Men vi höll inte på att ta oss dit... hamnade "mitt i" en olycka i Öje, tre bilar och totalt 9 personer var inblandade, som tur var verkar det som att det gick bra för dom allihop!
Tur man känner till lite småvägar, så vi kunde "åka runt" olyckan...

Blev kläder till barnen så klart... perfekt att få fylla på deras garderob lite, rea så klart ;-)
Faktiskt INGET till mig själv... men det har en tendens att bli så nu för tiden... man prioriterar liksom inte sig själv längre...

Nej, nu ska jag leta reda på sängen, som för övrigt redan är överfull... men nån kant ska jag väl hitta att kura ihop mig på.

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0