Lugnet sänker sig...

Vilken helt UNDERBAR julafton!!!

Lugn, skön, ja... rofylld, snälla barn (ja, så här snälla och duktiga har dom nog aldrig varit, kanske ska införskaffa fler julaftnar ;-) ), underbar mat och massor av paket! Hela dagen bara ägnad åt familjen!

Vi åkte ner på förmiddagen, jag släppte av Magnus hos farmor och åkte med barnen till Gammelfarmor :-)

Sen åkte vi tillbaka till farmor och spenderade hela dagen och kvällen där.
Åt tidigt, det kommer vi absolut att fortsätta göra! Efter maten kom tomten... "Mamma, han var faktiskt jätte lik dig när du inte har glasögon, det var i alla fall en flick-tomte!" Sa Casper... hm... undra hur det kunde komma sig... jag var ju ute och gick en promenad med Mario ;-)

Under paketöppningen började Kalle, så vi tittade lite emellanåt medans vi öppnade paket.

Sen har vi bara myst och lekt med alla nya fina saker! Tänk att vi hade varit så snälla allihop :-D

Jag har inte hunnit ladda ner några kort från idag/kväll, men här kommer några på vårt "pepparkakshus" och granen :-)





Det här "pepparkakshuset" har jag fått av min mamma. Hon har själv målat det, kallmålad keramik. Pussande Tomtemor och Tomtefar har jag målat, oxå kallmålad keramik.

Så här ser vår gran ut i år...

Ett paket var till barnen på plats inför julaftons morgon.

Då såg det ut så här :-)

Hoppas nu att ni alla har haft en riktigt underbar Julafton, för det har vi :-D

I morgon hoppas jag hinna med att lägga in bilder från den här dagen...

Nu ska jag andas och njuta av kvällen.
Barnen somnade för kanske en timme sen... dom fick va uppe och leka HUUR länge dom ville idag ;-)

//Tite


Kommentarer
Postat av: Emma

En sån mysig julafton! Vi får julaftna när jag kommer hem efter nyår sen, jag vill också ha julafton. I alla fall lite. Ta inte ner granen innan, snälla, jag vill lukta på den! Puss och kram

2010-12-25 @ 17:34:27
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0