Koll- NOT!

Nej, eftersom vi var hemma hela förra veckan känner jag mig helt off!
Hade helt glömt bort att Casper hade "halv-dag" idag. Tänkte först att om alla skulle fått sluta då, men så tänkte jag att jag och Casper skulle få en egen dag tillsammans. Det händer allt för sällan...
Det blev en mycket mysig och lyckad dag för oss två :-)

Började med lunch, Casper fick välja vad han tyckte vi skulle äta, det blev kebabtallrik för honom och kycklingspett för mig. Sen gick vi på en liten shoppingtur på byn, köpte nytt rör och munstycke till dammsugaren som börjat ge upp, ett besök på bokhandeln blev det oxå.
Var förbi på jobbet och lånade toaletten och hälsade på lite, sen gick vi och fikade. Han ville ha en STOOOR "kalla det vad du vill" och jag tog en kaffe ;-)

En helt perfekt dag :-D Vi njöt verkligen båda två, han ville till och med hålla handen när vi gick runt på byn, det händer inte ofta, och det fick han så klart mer än gärna ;-)

Nu har jag nyss vaknat... somnade som vanligt när jag la godingarna ;-)
Ska nog sticka några varv, sen blir det sängen... skulle ha behövt ta reda på den ENORMA högen med ren tvätt som konstigt nog inte tycks vandra in i skåpen och lådorna själv ;-), men den är nog kvar i morgon har jag en känsla av...

Unna er lite kvalitetstid med barnen, det ger så mycket tillbaka!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Å va mysigt! Dom dagarna är värda hur mycket som hällst!!

Jag har ett tipps på tvätten. Jag säger till Pär innan jag åker till jobbet och vips så e den borta =D

2010-12-07 @ 07:42:26
URL: http://indralisa.blogg.se/
Postat av: Titti

Åh! Men kan du skicka hit Pär då så kanske det blir nåt gjort ;-)

2010-12-07 @ 10:35:33
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

"Finsk pinne".



Gud så mysigt, vad roligt att göra något ensamma!

2010-12-07 @ 14:58:41
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0