Jag lever...

Ja, jag lovar ;-) Det blev så sent igår så jag han inte uppdatera...

Var till Orsa på PL-möte hela kvällen. Vi åkte strax efter fyra och kom hem... ja... tror den var närmare halv tolv! Men Åååå så trevligt det var! Jätte roligt att träffa konsulter från Mora/Orsa oxå!
Kan ju bara säga så här... Jag har hittat mitt drömhus!!! Alltså SHIT vilket hus hon bor i, Kristina! Det var helt sjukt!!! 12 rum och kök!!!! 12 rum!!!! Det var rum överallt! Supermysigt! Ett gammalt hus, från början på 1900-talet... Jätte mysigt!!! Det gick att gå runt genom alla rum! Ja... mållös är jag!

Idag ringde dom från Caspers dagis. Han hade feber... så klart... ganska väntat men... Så nu är vi sjuka igen... Ciara var på dagis i alla fall. En dag den här veckan, alltid något ;-) För nu är dom lediga torsdag, fredag eftersom det är Magnus ledigvecka.

Cilia håller låda här just nu... Hon vill INTE sova...

Busfrö nr:1!!!

Hade tänkt sätta upp gardinerna i köket i dag, men jag orkade verkligen inte!
Så i morgon tar vi nya friska tag :-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Tänk å behöva städa 12rum.... Ingen höjdare tycker jag=) Men jag kan föreställa mig med hemhjälp=) Kram på er!!!

2010-12-16 @ 18:25:09
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0