Hur tänkte jag nu...

Hm... Jag "skickade" Magnus på parken.
Men nu blev jag ju själv sugen, det hade varit skoj, "alla" bekanta med respektive skulle på "förfest" oxå... hade gärna suttit med och snackat lite skit... jaja... Barnen har somnat så det är inte så mycket att göra åt den saken.
Men han kanske tycker det är mest skönt att jag inte är med ;-)

Nej, jag ska nog ta mig en dusch och bädda ner mig...
Gott om sömn har det varit ont om på sistone... Ja, så får det bli...

Har fortfarande inte laddat upp bilderna, men här kommer en annan bild, på två mysisar...

Mario och Chili :-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: magnus

Jaja, skrev ett inlägg men det försvann tydligen!

Kryper ner nu iallafall, du missade inte så mycket, bara förfesten....



Älskar dig! puss puss

2010-12-26 @ 02:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0