Fram med bikinin

Shit! Det är bara 19,9 grader ute nu!!! Rena rama sommarvärmen ju ;-)

Inne har vi eldat hela dagen! Riktigt varmt och skönt är det :-)

Casper har sovit i stort sett hela dagen.
Och han har ätit... både kebabtallrik på dagen, ja inte en hel då så klart..., och skinkmacka nu på kvällen, så jag HOPPPPPPAS att det INTE är magsjuka. Men då tycker jag han borde ha spytt vid det här laget.
Är nog "bara" en envis förkylning... han var lite piggare i alla fall nu på kvällen.

Själv har jag megaröjt på köksbänken! Och OJ! Var det så där den såg ut, hade jag nästan glömt... var så länge sen jag såg den sist ;-)
Eftersom kattemissarna har fått platsen på kokspisen så fick jag hitta ett annat ställa till "pepparkakshuset", som jag för övrigt inte ens hade tagit fram än... men nu står det så fint på KÖKSBÄNKEN. Jo, jag lovar, det är så rent och undan plockat att till och med det får plats där!

Nähä... här sover hela huset... ska nog göra dem sällskap... blir nog en lite smått körig dag i morgon om jag känner oss rätt...

MEN vad glad jag blev för kommentarerna :-D!!! Det är alltid lika roligt att få kommentarer, men sen vet jag aldrig hur jag ska göra, ska jag svara som en kommentar? Går man tillbaka och läser kommentarerna igen när man lämnat en? Hm... Ja, TACK i alla fall!
Kryck! Vad roligt att du tyckte om den :-D!!!
Och Anna, vi har inte heller skickat några julkort i år... men Tack, hoppas ni får en toppen Jul! Skönt att höra att du e framme oxå :-)!
Emma, Nej, dom är väl inte dom största teknikexperterna ;-)
KRAMAR till er!!!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0