Blog Award

Jag fick en Blog Award av Tigrinnan

Den går ut på att man ska skriva 7 saker om sig själv... vi kör väl då

1. Jag har egentligen 4 barn. Innan vi fick Casper fick vi en tjej som dog i grav.vecka 20, jag fick föda ut henne och vi fick hålla henne efter födseln. Känns märkligt att tänka tillbaka på det idag... Är nog därför lite extra glad för dom tre godingar vi har idag.

2. Jag är nog VÄRLDENS mest morgontrötta människa! Fullkomligt ÄLSKAR att få sovmorgon och är nästan aldrig i tid på jobbet på morgonarna.

3. Jag älskar stark mat. Mycket kryddor ska det va!

4. Är LIVRÄDD för spindlar, det är det värsta jag vet!!! Inte är det lätt att dölja för barnen heller...

5. Är oberoende PartyLite konsult och fullkomligt älskar det! Det är mitt "tifrö"!

6. Är nog ganska bekymmersfri, "Hä årn säg" säger jämt min pappa, och det stämmer väldans bra!

7. Har riktigt låg humor, älskar Sean Banan och kan aldrig hålla mig för skratt!


Denna Award ska nu skickas vidare.... jag vill ge den till följande personer:

Lillstrumpa

Systeryster

Solan

Tess

Marie O

Micke

Familjen Gossas-Moberg


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack =)

Nu har jag 7 saker om mig =)

Kraam

2010-12-20 @ 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0