Virrpanna nr1

Ja, det är jag om ni undrar...
Jag trodde ju att barnen börjar på dagis i morgon, men det visade sig att det är nästa måndag!!! En "fröken" på Ciara och Cilias dagis såg ett inlägg som jag gjorde på FB, och skrev på FB-chatten till mig! Vilken himla tur säger jag bara! Jag var helt säker på att det var i morgon dom började... Men så är det väl när man har mycket att tänka på antar jag ;-)
Eftersom Casper och Ciara tror att dom ska få börja i morgon så ska dom i alla fall få åka dit och hälsa på kom jag och "fröken" överens om. Jag vet att man ska kalla det förskollärare, men jag tycker att fröken är ett fint ord så därför skriver jag det.

Nu ska virrpannan gå och lägga sig...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0