Nya familjemedlemmar?

Nu har jag jobbat två dagar och det känns bara så bra!
Jag verkligen ÄLSKAR mitt jobb!!!
I måndags hann jag tyvärr inte cykla... var nog lite väl optimistisk och trodde att jag skulle ha all tid i världen på morgonen, men det kan jag tala om att det hade jag INTE! Hur som helst så cyklade jag i alla fall idag, riktigt jobbigt var det... men såå skönt! Så nu är jag på G igen ;-)

Pratade precis med Lotta (hon med tiken från Skelefteå) och tyvärr såg det inte ut som att det blev några valpar.
Däremot hade jag fått ett mail i morse, till jobbet, från en kvinna som hade en kennel i FINLAND (!!!), hon var också intresserad av Mario! Vet inte hur hon har fått reda på mina uppgifter eller hur hon vet att "vi finns"... har inte svarat ännu. Tänkte ta ett snack med Lars som är avelsrådgivare på SLK (Svenska Lapphund klubben) först... han har föresten också en tik som skall paras med Mario nu i slutet på augusti! Mario är väldigt populär ;-)

Angående nya familjemedlemmar så har vi varit sugna på katt länge... Magnus är egentligen kattmänniska och har alltid haft katter... + att vi behöver råttjägare som kan ta alla våra möss eller i alla fall skrämma iväg dom ;-) Magnus har svarat på en annons idag, så får se om vi kanske får två små nya familjemedlemmar på fredag :-D !!! Det var en blandning mellan main coon, norsk skogskatt, perser SÅÅÅ himla söta!!!!

Nu ska jag ta en kaffe och bara njuta i soffan en stund!

I morgon blir det cykeln till jobbet igen, får passa på nu när jag kan :-D!!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna G

Aaah om ni skaffar kattungar maste jag fa komma och leka med dem nar jag ar hemma i September, prr prr (sa later katter enligt mej)!

2010-08-18 @ 00:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0