Saknar redan...

Ja, i morgon åker familjen Vainio-Cassberg hem till Stockholm igen. FY SÅ TRÅKIGT!!!
Men innan det ska vi ha frukostdate i morgon bitti hos dom i stugan! Ska bli sååå mysigt! Sen ska barnen få röja gärnet...
Jag är ledig på förmiddagen, börjar jobba kl 13! Känns inte så lite lyxigt!

Idag har vi lekt och busat hela dagen! Och jag har hunnit med att fixa och dona lite på barnens rum. Dom verkligen ÄLSKAR sina nya sängar! Det blev verkligen super bra! Caspers gamla säng har jag "gjort om" till soffa idag, "men trollade du då mamma" sa Casper ;-) Tänk vad lite kuddar kan göra hehe.

Idag plockade Casper fram sin "mega-trots-och-test-sida"... han och Moa var uppe och lekte... Magnus hörde hur dom pratade, rusar upp och hittar Casper ståendes och KISSAR i sin bil-låda....!!!!!!!! MEN HALLÅ!!!!! Behöver jag säga att han fick tvätta sina bilar själv i badkaret... elakt? Nej, inte ett dugg, jag hoppas verkligen inte att han gör det igen, utan lärde sig en läxa, för så roligt var det nog inte att vara inne på toan med pappa när Moa och Ciara lekte utanför...
Casper och Texas hade en sån där kiss-period i somras, dom kissade i Ciaras säng, på golvet på toaletten... ja ni fattar... men sen har det varit lugnt sen dess, men nu så var det så dags igen... *SUCK*... Hoppas det bara var ett litet återfall...
Dom är ju väldigt bra på att "trissa upp" varandra dom där barnen... Och Casper är väl inte den som bangar när det är bus på gång... men samtidigt måste han lära sig att säga ifrån... jaja... hoppas som sagt att det var sista gången...

Just ja!!! Jag har ju en halvmålad pall ute på altanen... är nog dags att ta in den kanske....

Nu blir det snart sängen så vi orkar med "sista-rycket" i morgon!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Alltså herregud! Var får dom allt ifrån? "jag är kissnödig", "jag vet! Kissa i billådan!"

2010-04-06 @ 19:16:06
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0