Lingon & Blåbär

Idag har jag, Ciara och Cilia varit på Lingon och Blåbär-party. Var lite skeptisk innan faktisk men blev mycket positivt överraskad.
Det blev lite sommarkläder till barnen :-)


Klänning till Ciara, tunika och mössa till Cilia och shorts till Casper. Fina va!!!
Det var jätte roligt att få göra något själva jag och "brudarna" ;-)

Idag säger vi GRATTIS till Hampus som fyller två år!!! Hipp Hipp Hurra till honom!


Insåg att jag inte har så många kort på godingen, men här är ett med honom och Cilia.

Har inte så mycket att skriva om idag faktiskt, så det blir allt för idag.

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina kläder!! Är det någon i Malung som säljer Lingon 6 Blåbär kläder?

2010-04-23 @ 09:57:17
Postat av: Karolin

Jättefina kläder!

Jag tror lingon o blåbär har ändrat sin stil lite om man tänker på hur deras klädtil var förr;-)!!

Ha en mysig helg!!

Kram K

2010-04-23 @ 11:06:54
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0