KLART!!!

Ja, eller så gott som i alla fall :-D... I morgon tar vi tag i resten av rummet oxå ;-)
Här kommer dagen i lite bilder...


Halvfärdiga sängar....


Klart!!!! Titta så mysigt!!! Ciaras säng...


och Caspers!


Casper provligger Ciaras säng, och hon blev VANSINNIG!!!! Han skulle minsann inte få ligga där...


Men i Caspers säng fick alla plats :-). Casper var dock lite orolig för att Cilia skulle ramla ner, och så ville han att vi skulle flytta in hennes säng till dom direkt... men det får vänta till i morgon.

I kväll är det sovpremiär!!! Hoppas det går bra... men det tror jag nog att det ska göra :-). I morgon ska vi slänga ut lite överblivna möbler och fixa till resten av rummet oxå!!!

Här kommer lite mer bilder... På påskafton måste man ju äta påskmiddag och leta påskägg, eller hur...

En del av middagen... sen hade vi Janson, prinskorv ochköttbullar oxå.


Men innan någon fick äta var alla tvugna att måla var sitt ägg, fina va :-D


Moa målar ägg och Casper och Ciara väntar och väntar... får väl äta gafflarna när man aldrig får nån mat...


Efter maten var det nån som knackade på fönstret!!!! Och jag och Malin såg nåt som sprang iväg ner bakom dasset och bort på järnvägen!!!!

Vi gick ut och följde spåren.... (jätte spännande var det kan jag lova!!!!) Och längst ner i backen bakom en stor tall hade påskharen lagt tre ägg!!!! Och tandborstar :-). I äggen låg det; en massa självlysande stjärnor (att sätta i taket), en pixie bok och GODIS!!!

Dom små barnen (Cilia, Amanda och Emil) fick också var sitt ägg, men inte med samma innehåll som dom stora barnen ;-) Dom fick var sin pekbok och en bad/bit-leksak, och tandborstar så klart ;-).

Efter äggletandet blev det kladdkaka och kaffe...





Vi var några stycken... Jag, Magnus, Casper, Ciara och Cilia, Malin, Robert, Moa och Amanda, Magnus, Frida och Emil, Lasse och Ingbritt... undra om jag fick med alla... tror det ;-) ... Supermysigt och trevligt var det hur som helst :-D!!!

Nu ska jag inte göra nånting mer idag... och det ska bli såååå skönt!!!

Ha dé!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Anna mamma till Clara

Glad påsk på er :-) Ahh mysigt :)

2010-04-03 @ 22:42:50
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Karro

Vilka fiiiina sängar! Jag bli så avis. Jag tror att vi kommer att sno eran idée o göra så åt Alfred!!!

Kram K

2010-04-05 @ 16:53:47
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Emma

Det ser ut som att dom STORA barnen fick måla flest ägg.. (fina gubbar och AIK) haha!

2010-04-05 @ 21:35:26
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Solan

Men hallå!!! Oj så duktiga ni är,,,sååå mysiga sängar.

Tack Titti för din underbara blögg...

2010-04-08 @ 17:55:56
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se
Postat av: Solan

Ja ja nu fick din BLOGG nytt namn.TITTIS BLÖGG :)

2010-04-08 @ 18:01:43
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0