Har fyllt på luft...

Jajjemen! Morfar har fyllt på luft i däcken på min cyckel, så i morgon startar jag dagen med en cyckeltur till jobbet!
I går kväll när jag gått och lagt mig bestämde jag mig för att jag skulle cyckla idag... men när klockan ringde i morse undrade jag mest hur jag kunde va så korkad, ställde om den och somnade om, visste ju inte ens vart jag hade cyckeln...
Det kommer jag INTE göra i morgon ;-)
Nu ska jag gå och koka lite pasta till min lunch i morgon och packa min väska, så så mycket som möjligt är klart till i morgon bitti. Sen blir det sängen, så det inte blir som i morse ;-)

I morgon åker morfar och gammelfarmor till Särna för att hälsa på hennes bror som fått en stroke. Melker, som bott i Storfjäten hela sitt liv och varit vår fixare vid stugan, slagit på värmen innan vi kommit, skottat gången så vi kommit in... han var tydligen väldigt dålig... hoppas dom hinner dit i alla fall...

Ta vara på livet och gör det bästa av det så länge det varar... en dag kan det vara för sent...

Ha dé!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0