Har fått lite gjort i alla fall

I dag har jag packat ner alla täckjackor och byxor, vinterskor och skoterhjälmar. Så nu får det inte bli mer vinter ;-). Det var så skönt att få ta fram vår och sommar jackor och skor! Mycket mer plats blev det oxå!

Sen har jag fått "fingrarna ur" och gjort en tvättställning. Tidigare hade vi en ihopfällbar variant, men den har bara stått lutad mot väggen i tvättstugan och tagit plats, så jag gjorde en egen variant; plockade av några hyllor från den gamla och satte upp på väggen istället...



Blev hur bra som helst!
Tumlar ju det mesta numera, men det är alltid något som inte kan tumlas så jag fixade till en egen. Har tittat på sånna man sätter fast i taket, men dom e så dyra, så det här blev helt perfekt!

Sen skulle jag sätta ihop ett väggskåp, som har stått omonterat hur länge som helst, har inte vetat vart jag skulle ha det, men nu tänkte jag sätta upp det ovanför den här ställningen. Tror ni inte jag lyckades spika mig på tummen så nu har jag en blodblåsa där :-(

Casper sover hos farmor inatt, och Ciara har gått runt och frågat efter honom hela dagen... hon e rolig hon ;-)

Jaja, har i alla fall fått lite gjort idag. Men nu blir det inget mer, för nu är det Gnatt!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad du är uppfinig!! Superbra!!

Ja nu vill vi inte ha n¨ågon mera vinter...

Kram K

2010-04-18 @ 20:48:24
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0