Grattis Cilia 1 år!!!

Ja, för ett år sen satt vi och grillade hamburgare ute på altanen, påskafton, Lisa och hennes familj var här och lika så Malin med familj.
Eftersom jag haft förvärkar i flera veckor reagerade jag inte särskilt mycket på att jag fick lite värkar igen... Jag tog en dusch och hoppades att det skulle gå över, det gjorde det inte... efter ett tag frågade mamma och Malin hur långt jag hade mellan då, "tja... vet inte riktigt, men det är nog ganska långt mellan" svarade jag, för det kändes så... "Ja, men klocka dom då".... gjorde det och det visade sig att jag hade 4-5 minuter mellan!!!  "Men han vänt er på???" sa min pappa! "Ni MÅSTE ju åka!!! Iväg med er!!!" sa min mamma...
Vi åkte till Mora och efter en timme på BB var hon född, vår älskade lilla Cilia :-D
Här har vi födelsedagsbarnet...



Tänk att hon är ett helt år redan! Det är helt sjukt! Kan inte fatta det riktigt! Det går verkligen alldeles för fort!
Vi har i alla fall haft en super-bra dag :-D!!!
Tusen Tack för alla fina presenter!!!!


Storebror och Storasyster tyckte oxå det var jätte roligt med kalas :-)


Bara bus och bus och bus :-D

Fika blev det...

Kladdkaka som Magnus bakat och marängsviss... MUMMS!!! Och så hade farmor och mormor med sig lite fikabröd oxå :-) Det tackar vi för!


Casper och farmor spelar memory, han är sååå himla duktig på det!!!


Jag och Ciara myste lite i soffan, Casper var fotograf. Hon och Cilia fick feber på kvällen... Det är jobbigt att ha kalas... Hoppas bara att det går över fort, för nu tycker jag mest att vi varit sjuka hela tiden på slutet...

Nu ska jag hoppa in i duschen, har varit ute på kvälls-promenad med Mario... Magnus somnade nog när han la Ciara, för honom har jag inte sett sen han gick upp med henne.

I morgon blir det cykel till jobbet igen! Hoppas inte det regnar ;-)

Ha dé!
//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0