Fy så tomt det blev...

Ja, i förmiddags åkte dom hem :-( ... Fy attans vad tomt det blev... Saknar dom redan jätte mycket!!! Till marknaden kommer dom nästa gång... LÄNGTAR!!!

Undra om systeryster med familj tänkte komma upp nåt... måste nog ringa och kolla läget i morgon...

I kväll blev det så där igen; göra först- tänka sen... Casper och Ciara började springa runt som tokar här inne, då sa jag "springa får man göra ute eller uppe"... "JA!!! Vi går ut!!!" sa Casper... bara det att klockan var strax före sju, och det var egentligen läggdags... men eftersom jag hade gett dom alternativet så kunde jag ju inte göra nåt... så dom fick gå ut en stund, och j*klar vad roligt dom hade! Körde jordens race ute på altanen med sina bilar :-D. Det var i alla fall väldigt skönt att lägga glada, skrattande barn istället för arga, sura, gråtandes... :-D

Nej, nu blir det sängen, jobbdag i morgon...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Hej! Va härligt att dom har kul ihop=) Vi kommer inte upp... Jag jobbar tre helger på raken nu, sen ska jag upp till Anna när jag blir ledig.. =( Kanske kan åka upp nån vardag mendå jobbar ju du.. Kram kram på er!!!

2010-04-07 @ 20:10:50
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0