Förstår inte hur hon bär sig åt!

Nej, jag gör verkligen inte det...
Titta!

Visst e det HELT otroligt! Smutsigare "lort-fia" får man leta efter ;-) , tur hon har regnställ på sig, det tar ju emot lite i alla fall ;-)
Men det är som dom säger, smutsiga barn är lika med friska barn!!! Och huvudsaken är väl det! Vill inte tänka på motsatsen ens...
Nej, tur man har tvättmaskin och badkar, det löser det mesta :-D

Idag har vi varit till farmor (svärmor) och hämtat Casper, hon bjöd på mat oxå, SÅ himla gott! Tusen Tack för det!
Magnus har bytt däck på bilen, både på vår och hennes. Jag har burit in Ciaras gamla säng i ladan och bara grejat lite... käns som att jag inte har fått så mycket gjort faktiskt... men men...

I morgon blir det cykel till jobbet, tänkte att den här förkylningen skulle få välja; bryta ut eller gå över... så himla trist att gå runt och va halv-dan bara...
När jag slutar kommer Emma och barnen ner, då ska vi till gammelfarmor och hälsa på. Det blir ALLDELES för sällan och jar har så himla dåligt sambvete för det. Har länge tänkt att jag skulle köpa en bok "Farmors bok" och fylla i tillsammans med henne, men det blir aldrig av! MÅSTE fixa det nu!!!

Till helgen är det tänkt att vi ska åka till systeryster, Hampus har 2-års kalas! Just nu har dom magsjuka... men jag hoppas att det går över så att vi kan åka.

Nej nu go vänner blir det en dusch och sen sängen!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karolin

Ha ha jag har oxå en liten kille som ALLTID är skitig. Han är ren MAX 5 minuter om dagen. Resten skitig;-)!

Kram K

2010-04-19 @ 22:24:49
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0