Brandutbildning

Använder "bloglovin" och skulle koppla min blogg till den, och då skulle man tydligen göra som i inlägget inann, och det funkade :-)

Idag har vi haft "Brandutbildning". Det ingår i kommunens SBA (Systematiskt Brandskyddsarbete). Vi var tredje och sista gruppen. Det var verkligen super-intressant och jätte roligt!!! Men jag vet inte om jag var så bra på det, tror inte nån på mitt jobb skulle vilja råka börja brinna i närheten av mig ;-) Brandfilten bara tvinnade sig hela tiden... oh den där dockan SATTE sig ju upp när jag skulle släcka elden på den! Brandsläckaren kunde jag släcka med iaf ;-)
Hm... ska låta det smälta lite och se om jag fått mersmak...

Jag håller på att dra igång en "Stegtävling" på jobbet. Är så sugen på att göra nåt sånt! Har skickat ut lite mail och börjar få in lite namn... ska kolla runt lite i morgon oxå med dom jag inte fått svar från så vi kan börja :-D Känner mig riktitg på G nu... förkylningen ger inte med sig, så jag avvaktar med cyklingen lite... men jag och Mario har varit på en blöt skogspromenad "off-road" ;-)

Nu blir det tv´n en stund sen sängen...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

=)Det lät ju farligt! Du får tutta eld på nått där hemma och öva dig å släcka med en filt=) Kram kram!!

2010-04-16 @ 06:12:10
URL: http://indralisa.blogg.se/
Postat av: Bone

Stegtävling!! Kul! Jag är med på Tappa.se... ska gå till Paris, tror jag det va... jätte bra sätt att komma ut å röra på sig!! Man tar till och med den där extra svängen i trappan hemma.. ;-)

Hoppas du får ihop ett gäng, men det går att göra det själv oxå, men så klart roligare med någon att "tävla" med!!



kram kram

2010-04-16 @ 11:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0