Önskelistor

Idag har barnen fått göra önskelistor. Vi tog fram "leksaks-katalogerna" som kommit med reklamen, sen fick dom klippa ut bilder på det dom önskade sig och klistra fast på ett papper :-D. Dom tyckte det var super roligt, plus att vi var sysselsatta en stund ;-).

Vi håller på att måla i hallen. Ja, jag vet att klockan är "mitt i natten", men när ska man hinna göra det då??? Vi kan ju inte måla när barnen är vakna och ska vara med hela tiden, och det är ju inte "ett rum som man kan stänga in sig i" heller direkt... jaja, nu är första strykningen gjord i alla fall, i morgon blir det nästa...

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska på BVC med Cilia, läkarundersökning och "ordinarie" 7-månaders vaccinationen, i morgon, men hon är så förkyld att jag inte vet hur det blir. Dom brukar inte vilja vaccinera om dom e förkylda... ja, vi får se. Alla är föresten förkylda här hemma, utom jag... får se om jag klarar mig den här gången oxå... brukar faktiskt göra det... det visar sig.

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0