Målar och målar

Idag har målat klart halva tvättstugan! Det blir såååå fint! Har fått leva ut min rosa sida ;-) Typ mörk gammelrosa blir det, och så lite vitbetsat... Undra vad Magnus skulle säga om jag flyttar ner dit... Nej då, men eftersom man spenderar ganska mycket tid i en tvättstuga så är det väl lika bra att man trivs där, eller hur!

Vi tänkte göra klart tvättstugan först, tvättberget slutar av någon konstig anledning inte växa fastän man inte har tvättmaskinen inkopplad... hm... mystiskt ;-)
Nästa steg blir att fixa till nya väggen i hallen så att vi kan flytta alla kläder från "skrubben" under trappan (som numera agerar garderob), sen blir det utrymmet under trappan som får sig en omgång. Känns så himla bra att det äntligen händer nåt här hemma! Fastän kaoset runt om hade jag gärna sluppit, någ för att vi är vana kaos, men nu är det faktiskt ännu värre än det brukar... jaja, slutresultatet blir i alla fall kanon!

Nästa vecka ska vi åka ner till Stockholm till bästaste Malin och hennes familj. Ska bli SÅÅÅÅ roligt! Barnen saknar verkligen Moa och Amanda, och det gör vi oxå naturligtvis ;-). Vi ska på Amandas dop, och är stolta faddrar till henne :-D

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig målarfärgen, sen blir det sängen, förhoppningsvis före tolv...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Åå va skönt! Då kan du snart gå in i din tvättstuga nu då=) Kram kram på er!!!

2009-11-05 @ 15:43:48
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0