I Stockholm på dop

Ja, för tillfället är vi i Stockholm, eller närmare bestämt Åkersberga. I morgon är det dags för dop på Amanda och jag och Magnus är stolta faddrar/ gudföräldrar.
Det ska bli spännande att se hur Casper och Ciara gör i kyrkan i morgon... Jag och Magnus ska ju stå med framme under hela dop-akten och Casper och Ciara ska sitta med Ingbritt och Lasse, mormor och morfar till Amanda. Dom sitter längst fram och barnen får komma fram till oss om dom vill, så det kommer nog att gå bra. Cilia hoppas vi ska nöja sig med att sitta i vagnen och ha lite koll på oss... hm... ja, det ska bli spännande att se hur det går...

Vi kom ner i onsdags, innan vi hade kommit till Yttermalung började Casper "mamma e vi framme snart? Är det långt kvar" hm... ja, vad säger man när man har typ 6 timmar kvar i bilen... tillslut, efter Ludvika nån stans sa han "Men mamma, är det lika långt som till Kina???" hahaha... Härliga ungar!
Igår var jag, Malin, Casper, Moa och Amanda på IKEA en sväng. Jag köpte lite saker till tvättstugan, en sänglåda och en sänglampa till Ciara. Ska bli kul att komma hem och få fixa till lite.

Idag har vi varit en sväng på LEKIZ, ett "lekland". Samma liga som var på IKEA, Casper och Moa röjde gärnet i två timmar, och hade SUPER skoj!!! Vi brukar försöka vara dit en gång i alla fall när vi är här.
Vi hann med en snabbsväng till Arninge Centrum oxå, Malin skulle köpa en klänning till Moa som hon ska ha på dopet.

Hinner inte med att data så mycket (läs inget alls) nu när vi är här, men jag ska lägga in lite bilder så fort vi kommer hem igen tänkte jag.

Ha det så bra!

Kramar

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0