Hoppsan vad tiden går fort när man har roligt!!!

Såg att det var en hel vecka sen jag skrev sist! Inte riktigt meningen...
Vi håller på och fixar å donar här hemma för fullt bara... Tvättstugan skrev jag ju om tidigare, den är snart helt klar, Magnus pappa kommer hit nästa vecka och ska dra om lite rör så att vi kan flytta tvättmaskinen under torktumlaren.

Sen håller vi på i hallen för fullt! Det blir SÅÅÅ himla bra!!!!! I helgen som var gjorde vi ett riktigt ryck, rev ut skrubbarna under trappan, byggde in lite rör, rev ut gamla mattan, målade väggarna först vita, sen två av dem randiga, SUPER FINT!!!! Lillstrumpa (Emma) och Victor var här och hjälpte oss HELA helgen!!! SUPER snällt!!!!
I söndags natt var jag uppe till halv två och målade ränder, "Färgen får inte torka innan du tar bort tejpen" ekade i mitt huvud..... Nej då, så farligt var det inte, men nästan ;-).
Sen i tisdags målade jag ett bord, som vi ska ha i tvättstugan (klaffbord), och en pall. Igår var det hallgolvet som fick sig en omgång (oxå denna gång till halv två på natten)... det ser numera ut som en enorm chokladkaka :-), dock är det en strykning kvar... vet inte riktigt när vi ska hinna med den... tror att vi ska låna Malin & c/o´s stuga och bo där en natt så att färgen får torka ordentligt.
Ja, vi får se...

Ska snart lägga ut lite bilder, måste bara fixa till lite mer först ;-)... Men snart så...

Ha det så jätte bra så länge!

KRAM KRAM

//Tite

Kommentarer
Postat av: kryck



Tror bestämt jag måste komma på studiebesök snart!

2009-11-27 @ 19:54:46
Postat av: Systeryster=)

Ååå va spännande!!! Ni får se till att vara klara till veckan när vi kommer upp;) Kram kram!!

2009-11-28 @ 19:42:37
Postat av: Solan

VART HAR DU TAGIT VÄGEN???

2009-12-06 @ 16:24:23
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0