Har aldrig varit så roligt att tvätta...

Haha... Ja, det känns faktiskt så. Riktigt roligt att gå in i tvättstugan nu mera :-D . Det känns ju så klart jätte bra eftersom det minst sagt INTE varit nån favorit sysselsättning innan...
Första dagen vi kopplat in allt tvättade jag lika mycket som jag normalt kunnat göra på en vecka tidigare!!! Det hade samlats ett mindre Mount Everest under de dagar tvättmaskinen stod stilla... Men nu är jag snart ikapp och förbi ;-) Ska lägga ut lite bilder snart... måste bara ta mig tiden...
Nej goda vänner, nu ska jag chocka kroppen och gå och lägga mig :-O , det var nog flera månader sen jag la mig innan elva sist!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0