Man blir ju barn på nytt :-D

Ja, GUD vad härligt det är med jul!!!!!! På förmiddagen var vi ute med barnen (ja, alla utom Cilia som fick va inne med Magnus och sova middag) och åkte pulka och bob i Martins landning i fårhagen, det är en PERFEKT pulkabacke kan jag meddela :-D ! När vi lekt klart blev det lite middagsvila, duschning och förbereda maten.
Sen bar det av in till mormor där vi åt, MASSOR med mat, som vanligt!!!! SÅÅÅÅ himla gott!!!!! Efter maten var det Kalles tur... alla trängde ihop sig i soffan och satt och tittade, super mysigt!
Sen blev det Ris a´La Malta och kaffe innan tomten skulle komma klockan 17.... SÅÅÅÅ spända barn kan jag säga... Casper, Texas, Ciara, Freja och Hampus satt på rad ute i hallen på golvet och stirrade på dörren och väntade hahaha, såg så himla roligt ut!!!
Det märks att tomten blivit mordernare i alla fall, i år kom han på fyrhjuling, inte med häst och vagn ;-).
Sen öppnade vi paket, öppnade paket, öppnade paket och öppnade paket! Trode ALDRIG att det skulle ta slut hahaha... Men vi hade tydligen varit väldigt snälla i år i alla fall :-D .

Nu har alla, utom jag, gått och lagt sig, som vanligt... nattuggla som jag é ;-) . Texas sover här hos oss i natt, dom samnade faktiskt jätte bra, bara Ciara som bökade som vanligt ;-) hehe... Får se hur länge som sover i morgon bara.... Sa till Casper och Texas att dom fick gå ner och slå på tv´n om dom ville i morgon bitti när dom vaknade, eller slå på en film i deras rum och titta på den. Får se vad dom gör, tippar på att det blir ner och leka med alla leksaker hehe...

I morgon ska jag försöka fixa in lite bilder tänkte jag... orkar inte just nu... Kudden ropar väldigt högt ;-)

Hoppas att ni haft en supermysig jul allihopa!!! I morgon bär det av ner till farmor, farbror Micke, Jenny, Freja och Matilda. Dom var med och tittade på Kalle och delade ut julklappar, sen åkte dom hem igen så vi ska till dom och äta och mysa i morgon :-)

Ha dé!

Kramar Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Ååå ja det var en super härlig jul!!! Bara förväntan i barnens ögon gör så mycket!!! =)

2010-01-10 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0