Lusse-lelle

Idag följde jag och Cilia med Ciara på lussning på hennes dagis. Det gick jätte bra! Fastän som vanligt var det mest fröknarna som sjöng ;-) Men Ciara gick fram i alla fall, och satt med sina kompisar och fröknar, det tyckte jag var jätte bra.
I all stress (som vanligt på morgonen) lyckades jag glömma min telefon=kamera...grrrrr..... Alltså inga bilder :-( . Men det är tur att det fanns andra föräldrar som har bättre minne än mig... skulle få lite bilder av Anna och Kimmen, det tackar vi för :-).

Nu sover Ciara middag, Casper ville mysa och se film... det tackar jag inte nej till ;-), så nu blir det mys en stund...
I morgon får Ciara åka på dagis igen, höll inte på att få hem henne idag... och det är väl ett gott tecken ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0