Börjar bli bättre...

Ja, nu börjar Ciara bli lite bättre faktiskt. Igår kväll hade hon en jätte feber-topp, över 39 grader... men efter en tupplur var den borta, ingen mera feber... inte på hela dagen idag heller! Jag som hade laddat för att ringa sjukstugan igen... skönt att jag slapp det... Hoppas att kroppen tog hand om "vad det nu var" självt och att det är över nu... förhoppningsvis så har vi haft våra sjukdomar nu så vi klarar oss över jul, men man ska väl inte hoppas för mycket...

I morgon ska dom lussa på hennes dagis. Jag ringde och pratade med dom idag, och dom tyckte att vi kunde komma och vara med på lussningen och fika om vi ville,  så det kommer vi nog att göra. Bara det inte händer nåt inatt... Vi ska ju ändå upp och ut allihopa så... Men Casper lämnar jag av innan, på sitt dagis... så får Ciara ha mamma och Cilia för sig själv en stund :-)

Ja, idag när hon var hemma frågade hon efter Casper HELA tiden!!! När vi hämtat honom på dagis och kom hem så sprang hon efter honom in i köket och gav honom VÄRLDENS kram :-D !!!! Tänk om det kunde hålla i sig... Får njuta av dom ögonblicken så länge dom varar... snart är dom väl som hund och katt istället ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0