"Nu trollar jag dig till en ängel"

Dagen har bestått av städning, rensning och röjning, mestadels på barnens rum... MER än välbehövligt kan jag lova...
Mitt i allt klädde Ciara ut sig och sprang runt...

"Titta Cilia! Jag är en prinsessa, och nu trollar jag dig till en ängel!"
Cilia tittar upp på henne och säger bara "Fuck you!" !
Alltså ja, ibland (läs oftast) är det väldigt svårt att hålla sig för skratt! Jag suger verkligen på det!
Lyckas hitta och se det komiska i allt dom gör, även om det egentligen inte alls är roligt! (Men den här gången var det verkligen roligt ;-))

Förresten! Ni har väl släckt lampor mm! Earth hour! Det har vi, barnen skuttade runt och hjälpte gladeligen till att släcka, mycket spännande att sen tända ljus i hela huset ;-)

Nej, kram på er, och passa er i morgon för då säger Casper att det är "lurdagen" vi får väl se vad det innebär, låter ju väldigt spännande ;-)

Kommentarer
Postat av: Karro

Ha ha ha jag dööör av skratt! Vilken liten underbaring!!

Kram K

2012-03-31 @ 23:10:11
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0