Hur genmanipulerade är dessa?

Första i år...

Nej, det är inte ett äpple eller päron ;-) Det är en jordgubbe! Jag lovar! Men frågan är nu... hur mycket skit har använts för att få till sånna här jordgubbar???
Det kan ju inte stämma! Dom var ENORMA!!!
Goda? Ja... Dock inte lika goda som "Harkmans" men det finns ju inte längre så det kan man ju bara drömma om... Däremot vet jag att jag ska köpa plantor och sätta i kruka i vår... eller kanske "Smulgubbar", har ni smakat det... korsning mellan jordgubbar och smultron... Men ja... där har vi väl oxå spökerier förstås...
Hm... Ja, det tål att funderas på.

Igår kväll blev jag så SJUKT sugen på nåt gott... Rotade runt som en tok i kyl och frys (fastän det stod chips på bänken ;-) ) Blev tillslut en sån här tallrik ;-)

Jag vet, det er ut som ett BERG med ärtor, men det var det inte... Avocado, räkor (som jag blev tvungen att tina i micron för jag orkade inte vänta ;-) ) och creme fraiche fick oxå plats på tallriken ;-) Jätte gott! Måste köpa mer avocado... SÅ himla gott! Jag vet att jag ska va försiktig när jag inte tål (mina läppar svullnar upp så det ser ut som jag tagit botox), men jag kan verkligen inte vara utan!

Cilia har varit hos farmor idag oxå, men i morgon blir det dagis.
Underbara Helene hämtade Casper och Ciara på dagis idag :-D TUSEN TACK TILL ER!!!
Jag har varit i grannkommunen på möte hela dagen, mycket spännande... Ska bli riktigt skoj!

Tackar för idag! (Som för övrigt inte innehållit allt för mycket gnabb ;-) )

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0