Det går bra nu... NOT!

Känns ju bra... När jag kom hem från jobbet var farbror Sven här och Magnus höll på att ringa försäkringsbolaget.... Det droppade vatten från källartaket. Vvs-firman var hit. Vattenläcka i badrummet. Ja men så underbart. Hm... NEJ! Inte ett dugg! Förmodligen måste vi bryta upp hela badrumsgolvet. Tack för den liksom... Det var ju precis vad vi behövde just nu! NOT! Jaja, hä e söm hä e. Nu bäddar jag ner mig bredvid mina tjejer. Casper och Texas sover gott i deras rum :-) I morgon ska det lekas som bara den! Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ööjjj... :(

2012-03-10 @ 16:56:59
Postat av: Lillstrumpa

"Lille Gunnar du e bäst du kan allt om BBS!" Haha, jag kom att tänka på Nile City!

2012-03-11 @ 18:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0