På barnens önskelista stod det idag korv m...

imag0537 (MMS)

På barnens önskelista stod det idag korv med bröd, ätandes ute då så klart. Och ja, vad gör man inte för dom små liven :-) Solen hann gå ner, men vad gjorde det ;-) Igår skruvade jag ihop en skänk som jag köpt på den nya mataffären här i byn. Ja, dom har verkligen allt! Tänkte fylla den med saker idag... Ja rensa från köksbänken alltså ;-) tills Helene så snällt påminde mig om att det var föräldramöte på skolan, tack Helene för det... annars hade jag väl kommit på det i morgon eller nåt ;-) Tänk had roligt det är att få se vad godingarna gör på dagarna. Casper berättar ju inte allt för mycket om man säger så ;-) Så... Köksbänken får snällt vänta till i morgon. Och det gör den säkert så gärna ;-). Kram och Gnatt från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0